sån fail...

hej lla läsare,
jag var ju på haket med unerbara vänner super kul. sen tog jag bussen vid 11 hem så när jag kliver av e det kålsvart jag ser ingeting så går jag lixom...
hahah sån jävla fail så står jag där i diket och tänker men vad fan hur hamna jag här haha.
sen tände jag lampan på mobilen så såg jag var jag gick.
jag vad har alla ni gjort ikväll då ?
imorogn ska jag träffa älskade kusin sen på kvällen drar jag til haket! hoppas roliga människor kommer dit !
på dan ska jag köpa hårfärg och fixa mitt löshår! asså mitt lös hår r typ svin kort eller typ 40 centimter så ajg ska bara ha det sålänge tills jag får pengar s jag köper ett långt nytt.
men nu e jag jätte trött så jag orkar faktist inte blogga men vi hörs imorogn puss älskar er ! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

ha en bra kväll:)

2011-10-01 @ 12:04:51
URL: http://joooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0