proffs!

ni kommer inte tro vad som har hänt,jag och älskade julia tog crossen och drog i väg genom skogen för att handla på bilisten. haha vi satt fasst i träsk typ 500 gånger skit jobbigt... hahah när vi åkte så kom det massa branta backar och så duktig e jag inte på att köra cross haha a vi höll typ på och dö ne men vi höll på at ramla hela tiden och sånt skit ... :/ haha så failade människor vi e asså men påvägen hem så fasna vi så vi stog där ett tag fan vad damp jag hade! :)
men vi kom fram och vi kom hem HELA!. nu försöker jag få julia att slagga hos mig imorogn men hon vägrar typ.. haha julia om du läser jag tvingar dig! :). emma slaggar här inatt igen :) imorogn sk ajg fan gå upp tidigare för att pigna till emn jag gör fan alldrig det.just nu håller jag på att planera helgen vilket som inte går bra ska förmodligen men vet inte just nu... :)
aa någon som vill hitta på något ?(komentera)
tack för alla kommentarer och allt älskade läsare ni vet jag älskar er (L)


Kommentarer
Postat av: Alice

jag vill!!

2011-09-29 @ 21:49:40
URL: http://aliceenilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0