inget slår oss!

 älskling...
du och jag har vart vänner sen vi lärde oss gå det e en lättnad att komma till skolan när jag vet att du e där, su stöttar mig i alla lägen och jag dig..
du betyer världen vet du det ? du e nästan obeskrivlig vet inte vart jag ska börja eller sluta!
allt som har hänt har jag drgit ett sträck över!
du och jag vi e som gjorda för varandra.
du är den ända som betyder så här jävla mycket den ända! om du faller jag låvar på min egna död att ta imot dig jag släpper ig aldrig!
jag kommer alltid vara bredvid dig när du behöver mig... om någon jävel skulle göra det insta lilla mot dig jag låvvar jag ska krosa den som jag krosar en jävla porslins pryl!
vad det än handlar om så kan du snacka med mig jag lyssanr till pungt.
å fyfan tänker på när vi var små och du köpte ett par jätte fina skor jag ville också ha sånna så jag köpte dom vi var så glada av att ha så kallade kompisskor sen då den dan dom gick sönder låg dom snabbt i soptunnan för morsan hade kastat dom och vägrade ta upp dom hhaha miss du ?
vi har gått igenom mycket sätt mycket tsm,gjort mkt tsm.
due som min syster hoppas att jag gör detsamma... :D
älskar dig nåt så jävla otroligt mkt sanna lundgren du betyder allt för mig! jag kommer h¨ålla din hand tills jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0