i love you....

du betyder så jävla mycket du e en av dom vänner som betyder mest för mig och ta åt dig av det jag säger frö det e sant!
jag känner att du alltid finns där vad det en gäller e det så ? jag finns i allafall för dig...
jag vet det mesta om dig för du har berättat för mig och det e väll för du litar på mig? du har hafft det tungt och du har gått igenom mycket och du har bestigit höga berg och sen gått ner för dom igen det e bra och du ska fortsätta så...
men nu så har allt det bara rasat asså dig känner jag inte längre jag har fan gjort så jävla mycket för dig vad får jag tillbaks     inte ett jävla piss! varför skriver jag om dig tro? jo för jag älskar dig kan du fatta det!  eller tog det stop här ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0