bara för att...

hello,
idag har jag vart iskolan (a) jag hadde fotboll men jag har så jävla ont i mitt knä så det kanske e bäst att jag vilar mitt knä lite innan jag börjar spela..
planen va att sanna skulle med mig emn hon kunde inte sen för hon skulle plugga och lite sådant så det var lite tråkigt jag åkte till zeb (medryttarhäst) typ vid halv sju så jag var klar vid typ 8 då kom johanna och hämpa mig så såg vi på film och åt GODIS.
jag HATAR min blogg den e så jävla ful jag ska fixa designen men måste lada ner ett bra program ska försöka fixa det i veckan men det kommer så ni vet.
men påtal om mitt rum så e det jävligt stökigt jag kan lixom städa dert sen dagen äfter så ser det ut som ett helvete :( mina jävla kläder som inte får plats i garderoben...
planer för morgon har jag inga förutom att jag ska t skolan :/ vilket e skit tråkigt vill ta sovmorgon för vi har ju flex men jag gjorde det i morse och vi måste ta två flexar varje vecka och det e bara jobbigt att ta flexar på äftermiddan.



smink :D





ful:/ jag bjuder på mig själv! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0