yeaaah or not!

assså jag vet inte vad jag ska sjunga i min sångvideo asså ni måste välja arnasr kommer det fan aldrig publeseras :/. men aa idag gick jag från skolan vid halv tolv kit skönt men jag skulle till uppsala igen det sög men det var bättre en skolan. jag ser julia att du ringt men jag kan inte ringa från min mobil men jag ringer dig sen om du läser så kanske du kan ringa igen på min hem telefon :)
imorogn ska jag in t stan och umngå med älskade syster ka bli skit kul, älskar dig malin ;D
vill ni läsare att jag ska fixxa en ny design eller e det lugnt med den jag har nu för det e å jobbigt att fixxa en fin jag vill inte ha någon skit design heheh nej men ni fattar :)
jag spelade handboll igår det var skit kul jag tror  jag ska fortsätta fan skit kul var det :D
men jag ska föröka komma på lite låtar nu så uppaterar jag en :)


love you ( boy) hahah <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0