nya planer då :D



vad tycks om det här det e en ny liten plan jag har. a kommentera vad ni tycker så kanske jag akn ädra på nånting om det inte e nå bra. julle drog nyss hem till sig vi ska t haket ikväll så drar vi hem vid elva hon kankse slaggar här arnars slaggar kankse någon annan här i think. ska färga håret senare  brunt måste fan det kan inte gå såhär nej det ska bort nuu! ;) som ni ser så harjag skrivit ledig på fredagar men jag måste få ha en dag ledigt fårn bloggen men om ni vill att det ska vara någon annan dag så fixxar jag det det spelar ingen roll vilken dag bara någon dag. nu har jag tråkigt fan att julle drog men a. asså det e en kille som a jag inte täner säga namnet på som verkligen stalkar henne och seriöst han e fan dumihuvet. LÄGG AV  typ bara julle som fattar a julle du miss ju haha LÄGG AV haha.
vill ni att jag ska fortsätta md dagens look så skriv det för det e  lite jobbigt att ta typ massa bilder på morgonen asså jag behöver inte ta på morronen men det e bra tycker jag.
snälla länka era bloggar i kommentarer jag vill läsa mina läsares bloggar så snälla länka ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0