JUliA jAg älSKar diG !

om ni bara visste vilken jävla dag...
först i skolan det var pissigt som fan hatar den där skolan den suger nåt så in i helvete mycket jag hatar det över hela mitt hjärta! jag sluta tre skit jobbigt sen drog jag sanna och julle till rimbo marknad det e fan inte så kul som man tror köppte ingenting typ finns inge kul ju. sen börja det renga och ´jag frös som fan höll typ på att dö kändes det som jag och julle drog hem vid typ halv sex vi var typ bara där i två timmar  a men iallafall vi gick till rimbo station och tog 639 speade kort så kände vi hur vi båa började må illa av brända mandlar som vi hadde proppat i oss. sen var vi i brottby typ halv sju, då drog vi in på grillen och käka `kebab`haha man måste få tjoka sig ibland.


puss älskar er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0