ja fasst nää...

drog till täby med emma sanna och julle skit mysigt faktist.köppte då röd hårfärg ja somsakt det e väll bra  men jag känner att det kankse jag skulle väntat me men men jag ska färga mörkbrunt typ nästa månad igen :D  vad har mina älskade läsare gjort idag då ? imorogn blir det uppsala för privata skäl... :) men det e inget viktigt.
a jag e ledig från skolan iallafalla a typ dom första timmarna men det e ju fett nice. såg nu att julles tele och hennes kamera i min säng haha jävla klantskalle hon rukar alltid glömma sitt busskort så sa hon nu att hon inte skulle göra det  så glömmer hon detta :) fasst u vet att ja älskar dej aja nu ska jag roa mig med kusin! älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0