inställningar...

gubbar och gummor,
sitter nu i soffan var i stallet snabbt till bebis kurre och va snabbt på ica men a nu e jag hemma
ser på true talent snacka om (B) haha asså jag kan lägga upp sång video men asså jag måste få tips på låtar då :) det vorre kul men a tipsa migom låtar så kanke dte ligger ett litet sång klipp på bloggen .
¨
imorogn e det skola och det suger jag vill verkligen inte men jag måste ju nu måte jag fan skärpa mig sluta med att skita i skolan och sjuta upp allting nu "moa" skärp dig !
okej det ska jag, haha :D
min humor e fan sjuk asså hellt jävla sjuk ,
asså seriöst haha nu var det sofija som sjöng i true talent baby med justin bieber (a) men a han gubben i juryn översätte låten och sjöng " spädbarn spädbarn spädbarn" så jävla sjuk haha dog av garv hahahahahaha:)
snacka om humor ellr hur?
länka era bloggar så jag kan läsa och komentera!
pus och kram ska fixxa lite på min kära dator
you know i love youu!

lovee u


Kommentarer
Postat av: sofie

love you to! <3

2011-10-09 @ 21:25:09
URL: http://sofimagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0