i skolan :(

hej mina sötnosar!
nu sittr jag i skolan skit tråkigt + att jag har skit ont imagen (a) för typ två år sen så opirerade jag blindtarmen fasst dom tog aldrig bort den för den sprack och då så kunde dom typ inte ta bort den a men iallafall då hadde jag en slang in i magen :( sen när dsom skulle ta bort den så satt den fasst i nåånting i magen så äfter den hadde jag ont men nu äfter typ två år har jag fått ont igen det e som nånting tar imot i magen :/ det gör skit ont så jag ska kolla det..
men aa ni vet jackan jag köpte sidan jag köpte på e typ cp så det stog inte storlekar så jag kommer typ baar få nån storlek så jag får fan damp..
idag ska ajg typ dra till täby centrum men jag vet inte en ska kolla lite på sminkpenslar :) :D
uppdaterar senare puss älskar er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0