haket..

hemma nu från haket,
det var lite segt idag inte så kul... :(
nu koller jag tv nn as kompliserad film :/ fattar inte tt piss haha, jag e skit trött och skulle lungtkunna sova nu men sanna e typ aldrig trött haha jo på morronen men inte på kvällen och jage  typ båda men jag e vin trött på morronen de e ett skäl till varför jag verklgen inte vil gå t skolan för att jag e så jävla trött på morronen men grejen e att min kära mor tycker att jag lägger mig sent men det gör jag inte.
imorogn ska jag fixxa mitt lös hår orar fan inte nu, jag ska lägga upp för och efterbild men det e inge bra ljus nu så det kommer imorogn det blev inte så jätte stor skildan men fint iallafall :)
imorgon ska sanna hem tio för hon ska passa sin syrra för hennes morsa ska typ iväg aa hon får ingen sovmorgon ahah det får jag ! jag tänker inte gå upp ed den muppen, hah ne skoja älskar dig sanna om du läser!
imorogn vet jag inte vad som händer det får vi se.. ? :D puss love yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0