***

sorrry,
asså mitt bloggande går i perioder + att min statestik e cp dålig så spela roll!
orkar inte blogga för det e e skit mycket i skolan så jag hinner  inte.
bjas kolan!
idag var vi på teater i stan den hette typ anfetamin & sport dryck, den sög för jag fick ont i ryggen och så var jag tvungen att sitta där i en timme jag fick damp ! :(
imorogn servetris hos kusins pappa  ska bli kul faktist senare haket slaggar är :)
men jaa somsakt villl ni i sång vieo ska jag fixxa ?? :)
love you ska försöka hinna blogga i mrogn :)

hahah mina babes !


Kommentarer
Postat av: sofimagito

hur har du fått tag på den där bilden? :p <3

2011-10-14 @ 16:23:11
URL: http://sofimagito.blogg.se/
Postat av: Bianca

skit snygg

2011-10-17 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0