en halvtimme :)

hej babes,
bloggade inte igår på grund av massa skit,
men a nu sitter jag hemma hos lemonia kom typ hem hit för en halvtimme sen dricker nu oboy och kollar topmodel.
jag drog på mig lemons onepiece så jävla skönt men varmt,
hennes söta kanin kom nu upp i mitt knä så jävla gullig kommer bilder :)
senare vet jag inte vad vi ska göra kanske går ut eller hittar på någe kul här inne :D
idag har jag vart trött och bara velat åka hem så det e skönt att ha slutat nu.
imorogn e det jävligt chill jag åker t skolan som vanligt har matteprov sen äter sen ska vi t stan typ se nån teater så jag slutar väll äfter det, äfter det hämtar jag och emma max på dagis så drar vi t vallentuna och går på bolllekis mysipys med kusinerna :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0