call me...

hej mina gullungar !
sitter nu hemma hos sanna och ser tv :)
hon ska typ hem till sin pappa och typ äta midda för han har typ vart bortrest :)
själv ska jag inte göra ett piss så...

RING!
jag tar en buss hem vid halv sex arnars jag e i brottby så ring om ni vill ses! :D
vore trevligt ju eller hur ? :)
;)
haha i like my smiles
hehe kanske märks!
men aja om ni vil att jag ska fortsätta med denna blogg och bloggandet överhuvetaget så får ni tamefan komentera och visa att ni läser för jag vill inte skriva på en blogg om det bara slösar tid! a ni fattar asså det e klart jag vill blogga för er och jag älskar at blogga men om det bara ska ta min tid så vill jag inte fortsätta nu bloggar jag ju för er och för jag tycker det e kul, det e ju lixom en del av min vardag lixom men a ni fattar :D

Idag hadde jag as damp äfter skolan mina nycklar var fan spårlöst borta och ajg och sofie leta som F.A.N men dom var fan borta :( sen ringer hon mig och baaa "asså dina nycklar ligger i min ficka" snacka om att jag fick damp då hadde vi letat som dårrar i onödan så låg dom i hennes ficka :S . asså hur kan man missa sån fail asso ;)
men nu ska jag och sanna till haket lite snabbt och hälsa på massa folk som man kanske inte träffat på ett tag. puss ni vet att jag älskar er! ;=)

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, sån fail! :)<3

2011-10-05 @ 20:20:37
URL: http://sofimagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0