brottby :D

tjaa söta!
jag kom hem för typ en timma sen från brottby jag och sanna spela fotboll med wille felix och nån till :)
så jävla sköna grabbar asso love you och sanna hon e ju fan störtskön min bästis ! :D stolt!
haha nu sitter jag och pratar med elias i skype för emma tagga nyss bajs på henne :(
elias e typ emmas killkompis :) hehe...
men aa han e kul han e också rätt skön grabb från småland hehe.
sanna fattar inte ioffer så hon frågar mej men min data har lagganfall...
sanna om du läser (A)
så vill jag att du ska veta att du e typ hallft äfterbliven och verkligen utväklingsstörd någonstans men jag kommer alltidälska dig lika mkt för det ! :D haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0