Awesome kväll!

vilken natt,
haha misstolk. nej men jag slagga hoss julle vi var flummiga hela natten haha, vi vakna för typ en timme sen då drog vi ner och käka frulle gissa vad det blev jo nudlar men aa.
vi fixar i hennes nya skit snygga rum, vi fixar med lite små prylar och sånt haha, sen i eftermiddag ska vi till mig troligen och fixxa mitt rum för nu e jag så avis på hennes rum hahah men jag kan flytta in här det e lungt! :D
julia here i come!


jag hatar söndags kännslan asså attd et e skola på måndag fyfan asså dte e hemskt!
aja nu ska vi på en liten promis ut så vi hörs senare babes ! hare så bra :D


jag ser ut som en mullvad ! ahhaha julia du e så vacker kvinna!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Moa, du är ocksåfin.

2011-10-23 @ 13:55:23
URL: http://sofimagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0