asså fuck..

det går inte att ladda upp sångskiten faa jag får damp.
jag kom hem från ganbollen nyss det var inte så kul iag för äftersom jag e ny så får jag vara kant och då får man allrig bollen det suger.
men det e väll så.
hadde ju möte med skolan idag det sög ju men det var väll bra imorogn ska jag på bolllekis ta hand om barn ska bli kul.
min mamma e min bästavän hon e den som jag kan prata me och som fattar mig älskar ig mamma u är bäst!
fan klockan e redan nio jag vill bara gå och lägga mig orkar fan inte vara här!



jaa asså jag ska kolla på jacka men jag ska nog köpa denna -->
wiiihohoho den e så jävla snygg ska köpa en typ på måndag :)
men jag ska kolla på en väska typ och lite andra kläder jag kolla på en tröja på hm som jag ville ha men jag hittar säkert massa annnat också <333 puss på er så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0