älskar dig pappa!

idag har jag vart med farsan och fixxat mitt kort till id kortet :D
sen åkte vi till arninge så köpte jag en vit dress skit nice kommer bild imorogn eller någe.
igår brände jag mina fingrar :( jag hadde kokat vatten så var plattan fortfarande varm så la jag ett hallonpaket på plattan för vi skulle baka så såg vi att det rykte då tog jag upp paketet då brände jag alla fingrar på höger förutom tummen :( fuck vad ont det gjorde asså :(
ska typ träffa emma ikväll tre chill hon kanske kommer till mig jag vet inte vi har ju slaggat hos henne i alla nätter nu så men a vi får se. :D
har typ inga planer föeckan så det e bara slå en pling om någon vill hitta på något :D

men nu ska jag sätta på mig min dress och mysa lite pusselipuss
hörs sen <3 :D


nya headern vad tycks ?
√ or −


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0