A good good day!

hej,
jag vet att jag inte bloggat men mitt internet e hellt fuckt up
så aa...igår var jag med underbara syster på grönan vi var där tre timmar för malin mådde illa.. :P
nej men det var kul vi grillade korv när vi kom hem kl 9 ¨på kvällen :/
men nu ligger jag forfarande i sänegn som en hösäck haha nje man snart ska jag gå upp jag tänkte färga håret idag men vet inte vilken färg ni kanske har förslag?
sen ska ajg bara ligga i solen hela dan !
 men nu ska ja fixa lite så ska vi se om jag kan lägga upp bilder sen om mitt cp internet fungerar!

kanske nya hedare? vad tycks??
pussssåersmåbananer


Kommentarer
Postat av: sofie

söt

2011-08-05 @ 18:51:15
URL: http://pofi.blogg.se/
Postat av: Malin

Älskar dig finaste syster<3

2011-08-12 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0